Rate this post

آموزش کار با باتوم تلسکوپی

آموزش کار با باتوم تلسکوپی
              آموزش کار با باتوم تلسکوپی

آموزش کار با باتوم تلسکوپی در گذر زمان

آموزش کار با باتوم تلسکوپی
    عکس از محصول باتوم تلسکوپی فولادی

امروزه باتوم های تلسکوپی و باتوم های بازشو ، به دلیل حجم کوچک و قابل حمل و استحکام بالا از محبوبیت خاصی برخوردارند که انواع باتوم تلسکوپی وسلیه مناسبی برای دفاع از خود به شمار می رود .

در این پست به بررسی نحوه استفاده عمومی و آموزش کار با باتوم تلسکوپی باتوم تلسکوپی می پردازیم . همچنین شما می توانید مباحث تخصصی آموزش کار با باتوم  جیبی را از فروشگاه سایت ما تهیه کنید .

نحوه باز شدن

چکاندن باتوم های تلسکوپی و جیبی باعث باز شدن باتوم شما می شود و این نکته ایی است که تمامی افرادی که حتی برای یک بار این سلاح را در دست می گیرند درمیابند . اما با توجه به نکات آموزشی سبک اسکریما در این بخش از پست ما شما را با 4 جهت اصلی چکاندن باتوم تلسکوپی آشنا می کنیم .

1- جهت بالا به پایین : با بالا بردن باتوم و پایین آوردن با شدت به صورت عمودی ، باتوم را در جهت بالا به پایین باز کنید (ضربات شماره 7 ، 8 ، بک 7 ، بک 8)

2- جهت پایین به بالا : با حرکت دادن دست در جهت ضربات 15 و 16 سعی در باز کردن باتوم از سمت پایین به بالا بکنید (ضربات شماره 15 ، 16 ، بک 15 و بک 16)

3- جهت خارج به داخل : با حرکت دادن دست در جهت ضربات 3 و 4  سعی در باز کردن باتوم از سمت خارج بدن به سمت داخل بدن بکنید (ضربات شماره 3 و 4)

4- جهت داخل به خارج : با حرکت دادن دست در جهت ضربات برگشتی شماره 3 و 4 سعی در باز کردن باتوم از سمت داخل بدن به خارج بدن بکنید (ضربات شماره بک 3 و  بک 4)

راهنما : چملات و اعداد داخل پرانتز نشانگر نوع ضربات می باشد که در سبک اسکریما ، برای کار با سلاح سرد از آن ها استفاده می شود . شما می توانید برای مشاهده رایگان آموزش سبک اسکریما (سبک تخصصی کار با سلاح سرد) اینجا را کلیک کنید .

توجه داشته باشید که مباحث آموزش کار با چوب عینن قابل استفاده در آموزش کار با باتوم تلسکوپی و جیبی است .

انواع مسیر های باز شدن سلاح سرد که در این پست گفته شد ، بنا بر عکس العمل حریف هر کدام برای کار خاصی استفاده می شود که با داشتن دانش کار با سلاح سرد می توانید از آن ها بهره ببرید .

نحوه بسته شدن

با شوک دادن به نوک باتوم تلسکوپی به صورت عمودی در سطح محکمی سعی در بسته شدن آن بکنید

حمل و نقل

بهترین مکان برای حمل باتوم تلسکوپی استفاده از محل اتصال قلاف آن به کمربند است تا در زمان لزوم بتوانید از ان استفاده کنید .

آموزش کار با باتوم تلسکوپی
آموزش کار با باتوم تلسکوپی

وضعیت مجاز یا غیر مجاز بودن

باتوم تلسکوپی و جیبی به طور کلی غیر مجاز نبوده و همراه داشتن آن جرم ندارد اما مطابق با اصل قانون اساسی مبنی بر جرم داشتن تمامی سلاح ضامن دار ، همراه داشتن نوع ضامن دار باتوم تلسکوپی  جرم محسوب می شود . همچنین نصب سر نیزه بر روی انواع باتوم جیبی و تلسکوپی جرم محسوب می شود . به همین دلیل پیشنهاد ما برای خرید باتوم تلسکوپی انواع بدون ضامن آن فولادی و فنری است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up