5/5 - (1 امتیاز)

بهترین استاد وینگ چون در ایران

 

از زمان استاد ایپ من به بعد سیستم های مختلف سبک وینگ چون که سعی در کامل تر کردن و بروز تر کردن سبک وینگ چون داشته اند شکل گرفتند .

بدون شک از بهترین سیستم های وینگ چون می توان به وینگ چون ابماس اشاره کرد که محتویات آن در اکثر فاصله های درگیری حساب شده و کاربردی است و بنیان گذار آن سیفو امین بزتپه از شاگردان برتر گرند مستر لئونگ تینگ می باشد .

بهترین استاد وینگ چون در ایران

 

حسین قربانخانلو

بهترین استاد وینگ چون در ایران
استاد حسین قربانخانلو به همراه استاد امیر رضا فروهنده با دای سیفو امین بزتپه

 

مستر حسین قربانخانلو تنها فرد ایرانی دارنده درجه 5 پراتکنسینی از سازمان ابماس می باشد ، که ایشان با توجه به شرایط مجود و صلاح وینگ چون ایران ، سبک پرفکت وینگ چون ایران را بنیان گذاری کرده اند .

بهترین استاد وینگ چون در ایران
استاد حسین قربانخانلو در کنار استاد رنه لاتوسا

 

همچنین ایشان دارای درجه تکنسین 3 از بزرگترین استاد اسکریما و سلاح سرد جهان رنه لاتوسا می باشند

سبک پرفکت وینگ چون عینن برگرفته شده از سیستم وینگ چون ابماس است با این تفاوت که سعی در تقویت نقاط ضعف ابماس شده . برای مثال تقویت و استفاده از ضربات پا که در سبک وینگ چون ضربات پا بخش کوچکی از این سیستم را در برمیگیرند .

بهترین استاد وینگ چون در ایران
استاد حسین قربانخانلو در سال 79

 

استاد حسین قربانخالو از سال 59 وارد عرصه هنر های رزمی شدند و تمرین و مسابقه در سبک های کونگفو تو آ ، بوکس ، تکواندو در کارنامه ورزشی ایشان به چشم میخورد . برخی از سوابق ورزشی ایشان در هنر های رزمی :  تکواندو سه سال از سال 1359 ،  بوکس دو سال از سال 62 ، کونگ فو تو آ 5 سال از سال 64 ،وینگ چون 33 از سال 1369 و عناوین قهرمانی در مبارزات

پس از چندین سال فراگیری و تمرین وینگ چون سنتی ، همزمان با بنیان گذاری سیستم وینگ چون ابماس توسط امین بزتپه در سال 2002 ، سبک وینگ چون ابماس را برای فراگیری و رشد بیشتر مناسب دید . استاد حسین قربانخانلو به علت حضور در اکثر سمینار های وینگ چون در خارج از کشور تجربه تمرین و جایگاه بالایی در بین اساتید به نام وینگ چون در خارج از کشور دارد .

بهترین استاد وینگ چون در ایران
بهترین استاد وینگ چون در ایران

 

هم اکنون ایشان رییس سازمان پرفکت وینگ چون ایران می باشد که اساتید و هنر جویان بسیاری در این مسیر افتخار آموزش از این استاد بزرگ را داشته اند .

بهترین استاد وینگ چون در ایران
حسین قربانخانلو در سمینار سال 94

 

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up